Hrana pentru durerile articulare

Hrana pentru durerile articulare. Coșul dumneavoastră este gol

Adresa de e-mail a destinatarului X Mai mult ca sigur, multi dintre cititorii revistei au probleme cu articulatiile.

hrana pentru durerile articulare

In zona noastra geografica, cine nu are artrita este o adevarata exceptie si are sansa sa se bucure de o batranete fericita. Din pacate, afectarile articulare cronice, artrozele, dupa cum se hrana pentru durerile articulare stiintific, reprezinta regula, nu exceptia.

Hrana pentru durerile articulare

Calitatea vietii la varsta a treia este mult diminuata de respectiva patologie, care afecteaza intr-o mai mare masura si cu o intensitate sporita femeile.

Orice individ are dreptul la o mobilitate optima in orice moment al vietii, iar mobilitatea inseamna si absenta acuzelor subiective care, de multe ori, ii limiteaza capacitatea de deplasare. Frecvent, durerea, redoarea matinala nu pot fi ameliorate decat prin medicatie, ce are intotdeauna si numeroase efecte adverse.

hrana pentru durerile articulare

Astfel, ne-am propus sa ne referim la unele alimente care ne pot ajuta, dar pe termen lung, sa ne pastram articulatiile sanatoase si mobile. Produsele lactate faciliteaza functionarea articulatiilor In primul rand, pentru prevenirea problemelor cu articulatiile avem nevoie de produse lactate.

In aceasta categorie intra laptele dulce, lactatele acide iaurt, sana, kefir etc.

Alimentele care iti provoaca dureri articulare

Nu trebuie considerate lactate din punct de vedere nutritional smantana, untul si frisca. Lactatele ofera calciu si vitamina Dfosfor si magneziu, asigurand formarea si intretinerea unui os sanatos, fara rahitism in copilarie si fara osteoporoza  mai tarziu, ceea ce menajeaza si faciliteaza functionarea articulatiilor.

Alimente bogate în vitamina E: uleiuri vegetale inclusiv soia, grâu şi măslinegermenii de grâu, seminţele de floarea soarelui, nucile şi avocado. Seleniu Deficienţa uşoară a seleniului este destul de frecventă şi a fost sugerat faptul că aceasta poate duce la o progresie mai rapidă a artritei. Seleniul este de obicei derivat din drojdie în scopuri medicinale. Este disponibil ca sub forma suplimentelor alimentare în format de capsule sau pur şi simplu vitamine dizolvabile în apă. Vitamina D De ce avem nevoie de vitamina D?

Nu uitati ca sunt extrem de bogate si in grasimi saturate si colesterol, asa incat este recomandat ca adultii sa aleaga variantele semi- sau total degresate. In consecinta, destui oameni renunta la lactate.

hrana pentru durerile articulare

Urmarile mute pe moment, dar dureroase mai tarziu, vor lovi in primul rand sistemul osteo-articular. Sa nu uitam si faptul ca lactatele sunt recomandate celor cu guta, afectiune articulara prin excelenta.

Hrana împotriva durerilor articulare. Peștele gras combate inflamațiile articulare

Acizii Omega-3 au efect antiinflamator Urmeaza acizii grasi Omega-3intotdeauna recomandati a fi consumati din pestele gras macrou, hering sau somon, de ori pe saptamanain primul rand, si numai apoi din suplimente. Omega-3 favorizeaza absorbtia calciului si are un puternic caracter antiinflamator, diminuand redoarea si durerea articulare, atat de neplacute la cei cu artroza.

hrana pentru durerile articulare

Totodata, diminueaza si distrugerile aparute in bolile degenerative la nivelul articulatiilor. Oricum, consumand peste in loc de carne rosie, ne facem un serviciu din multe puncte de vedere.

  • Citricele, antioxidante prețioase Dureri la incheietura mainii, cauze si metode de tratament.
  • Dieta pentru durerile articulare - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  • Tratament congenital fals de shin articular
  • Aveți dureri articulare severe.
  • Tratarea apei la cot
  • Preparate care conțin condroitină Preț
  • Durere acută în interiorul genunchiului

Daca preferam pestele conservat, cu atat mai bine, pentru ca este si o sursa de calciu. Semintele de in amelioreaza simptomele artritei Si semintele de in contin acizi grasi Omega-3, insa intr-o cantitate mica.

Aceasta înseamnă că ai posibilitatea de a preveni deteriorarea cartilajului articular, protejezi încheieturile prin reducerea inflamației și durerii, menținând un corp flexibil și sănătos. Scris de Lavinia Bratu - Dacă ai puțină atenție poți alege pentru dieta ta cele mai bune alimente pentru articulații. Trimite articolul X Cele mai bune alimente pentru articulații sunt reprezentate de grăsimi bune, alimente bogate în sulf, nucile și semințele crude, fructe și legume de sezon. Iar dacă e să vorbim despre condimente, atunci turmericul este cel mai indicat în acest sens. Pulberea de turmeric este aurie, are gust și aromă specifică bucătăriei indiene.

Este adevarat ca nu ii contin pe cei din peste, dar detin cantitati impresionante de acid alfa-linolenic din care corpul nostru poate sintetiza acizii cu lant mai lung. Consumati-le macinate si adaugate in diferite produse, gen muesli, derivate cerealiere, supe.

Dureri articulare, remedii si suplimente

Aduc si multe fibre, oferind senzatia de satietate, insa evitati sa le consumati in exces, altfel duc la supraponderalitate si suprasolicitare articulara.

Alaturi de dieta, articulatiile ar trebui sa beneficieze si de efectuarea exercitiilor fizice, desigur, adaptate capacitatii fiecarei persoane. Chiar daca aveti probleme articulare, gimnastica medicala este deseori indicata, dar hrana pentru durerile articulare sub supraveghere medicala.