Norbekov - gimnastică comună, descrierea exercițiilor, video - Masaj -

Norbekov exercită dureri articulare

Recent, a suferit atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale.

Exerciții pentru coloanei vertebrale de Norbekov Deci, este timpul să începem să practicăm. Creați o stare de spirit bună, acordați-vă pozitivului și începeți.

Chiar dacă nu aveți probleme de sănătate, înainte de a efectua exercițiile, consultați-vă medicul. Gimnastica Norbekova pentru coloanei vertebrale: un set de exerciții Primul lucru pe care trebuie să-l faceți înainte de a face exercițiile este să creați în mod artificial pace și bună dispoziție pentru dvs.

  • Eliminați inflamația articulației degetului mare
  • Dacă picioarele se rănesc în articulații
  • El este creatorul unui sistem unic de învățământ și recreație care a readus bucuria unei vieți sănătoase și satisfăcătoare pentru milioane de oameni.
  • Exista, de asemenea, antiinflamatoare pe baza de prescriptie medicala, cum ar fi celecoxib, diclofenac Voltarenmeloxicam si nabumetona.

Relaxați-vă sternul, umerii, brațele, fața. Acum încercați să relaxați părțile interioare tensionate ale corpului. Îndreptați coloana vertebrală.

Zâmbiți și încercați să vă faceți cât mai bine posibil. Extindeți-vă umerii și pieptul. Strângeți burta. Respirația trebuie să fie ușor tensionată. Tensiunea ar trebui să creeze o rezonanță fizică în corp, ca și cum ați fi fericit. Astfel, creăm spirite înalte și tot timpul facem exerciții într-o astfel de stare. Trebuie să începeți o lecție cu o încălzire ușoară, care include mini-exerciții pentru urechi, mâini, umeri și coate: Masați-vă degetele cu mișcări ușoare. Trageți-le ușor în jos și în lateral, după mutare.

Efectuați mișcări de rotație ale auriculelor. Acum efectuați mișcări de rotație a mâinilor în primul rând într-o direcție și apoi în cealaltă direcție. Strângeți încet mâinile în pumnii și le desbinați.

Norbekov - gimnastică comună, descrierea exercițiilor, video - Masaj -

Efectuați mai multe mișcări de rotație cu mâinile, mai întâi la cot și apoi la articulația umărului. Acum ridicați și coborâți umerii.

Norbekov exercită dureri articulare

Repetați de asemenea de ori. După finalizarea unui astfel de mini-complex, mergeți la exercițiile de bază. Sunt multe din ele în complexele Norbekov.

Imaginați-vă principalele. Video: "Gimnastica Norbekov cu osteocondroză" Exerciții pentru coloana cervicală Următorul este un set de exerciții pentru cervical Îndoiți bărbia înainte spre coastele cu nervuri. În primul rând, nu vă deplasați prea mult, bărbia Norbekov exercită dureri articulare trebui să alunece ușor.

Întăriți treptat tensiunea, alternând-o cu o relaxare. Înclinați-vă capul înapoi spre bărbie în sus. Întindeți tensiunea alternantă cu relaxare. Rotiți alternativ capul spre dreapta și spre stânga, încercând să ajungeți la ureche cu umărul. Umerii înșiși nu ar trebui să se miște.

Norbekov gimnastica glenoida gât

Chin în sus. Rotiți capul dintr-o parte în alta. Exercitarea ar trebui să fie efectuată cu ușurință, încercați să evitați efortul inutil.

Faceți exercițiul în același mod, îndreptându-vă bărbia în Norbekov exercită dureri articulare. Răsuciți-vă de gât. Cu o privire, începeți să vă deplasați spre dreapta, întoarceți treptat capul în această direcție. Repetați aceeași pentru a doua parte. Gimnastica va fi completă cu mișcări circulare ale capului. Faceți exercițiile fără probleme și ușor, în fiecare direcție de mai multe ori. Exerciții pentru coloana vertebrală toracică Dacă este necesar, puteți efectua exerciții pentru toracic.

Arme "blocați" în fața dvs. Apăsați bărbia în piept, îndreptați umerii unul către celălalt înainte.

Norbekov - gimnastică comună, descrierea exercițiilor, video

Coapsa nu trebuie să se miște în același timp, să vă păstrați spatele drept. În acest caz, respirația nu este necesară. Exercitarea se face în același mod, dar brațele trebuie să fie unite din spate.

  • Metode de tratament pentru displazie de șold
  • Apasarea bancului de dureri articulare la nivelul umarului
  • Drumul pe care-l urmeaza hrana in corpul omului si al animalelor poarta numele de aparat digestiv.
  • Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase Medlife Meditație norbekov pentru dureri articulare Miopie Bună ziua, dragi cititori!

Umerii se mută înapoi ca și cum doriți să mișcați lamele. Umerii se mișcă alternativ în sus și în jos, în același timp, ar trebui să se deplaseze într-o direcție similară. Tensiune alternativă cu relaxare. Coborâți mâinile, întindeți-le în direcția podelei, în același timp, ca și cum ați trage pelvisul în sus. Spatele trebuie să fie drept. Blocați în această poziție pentru o vreme. Apoi, dimpotrivă, întindeți-vă umerii, încercând să îi ridicați cât mai mult posibil. Umărul efectuează o mișcare de rotație înainte, apoi înapoi.

Coturile ar trebui diluate lateral, punand mainile pe umeri. Începeți să vă mișcați privirea în lateral, apoi rotiți zona cervicală, umeri și piept.

Picioarele trebuie să fie plasate puțin, abdomenul și șoldurile nu se mișcă.

Metode de tratament a cataractei la domiciliu Pentru a reveni la vedere, se recomandă să faceți exerciții pentru ochi.

Întoarceți-vă tot drumul și încercați să extindeți rândul său puțin mai mult. Apoi reveniți la poziția de pornire și repetați-o, deplasând-o în cealaltă direcție. Încercați să vă imaginați că încercați să strângeți ceva mare cu mâinile, întindeți-vă brațele largi.

Norbekov exercită dureri articulare

Îndoiți-vă capul înainte, simțind tensiunea ușoară. Începeți să vă retrageți brațele, capul și pieptul sunt trimise. Îndoiți un braț și puneți-l în spatele capului, îndreptându-i cotul în sus.

Norbekov exercită dureri articulare