Povestea unui timecode

decembrie 22, 2016
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Tocmai am terminat a 3a ediție a concursului The Light Design Timecode, organizat în colaborare cu SGM. Din punctul nostru de vedere, alegerea unui favorit din lista de participanți a fost destul de dificilă.

Puteți vedea clipurile înscrise în concurs AICI și decizia votului final AICI.

Totuși, am primit un clip care ne-a atras atenția atât nouă, cât și cititorilor noștri. Este vorba de originalitate și un timp de programare îndelungat, dar și de un concept de design cu totul nou.

Îl puteți viziona aici :

Autorul acestei propuneri de timecode este Amir Cohen. Amir este din Israel și are 29 de ani. Am fost un pic curioși despre cum a făcut-o, așa că l-am rugat să ne detalieze.

Amir provine dintr-o familie care lucrează în domeniul producției tehnice a evenimentelor și care deține o companie din această ramură a industriei, fiind de mic în mijlocul ei, fiind atras în special de lumini. Acum este managerul companiei și răspunde de toate departamentele tehnice. Pe lângă asta, și-a văzut visul împlinit și lucrează ca lighting designer..

Așadar, ne-a povestit despre proiectul său :

14938238_1153961588017410_2993188418447003744_nSoftul în care am lucrat este Cast-Wysiwyg. Este perfect pentru acest proiect din cauza varietății mari de opțiuni pe care le oferă în lucrul cu obiecte 3D, ecrane și unghiuri ale camerelor. Mai mult decât atât, spațiul de lucru este uimitor, îți dă posibilitatea de a manevra cantități masive de obiecte 3D și poți manipula toate acele obiecte în același timp, la orice unghi al camerei video este nevoie în scena respectivă. Toate acestea fac ca fluxul de lucru să fie rapid, iar produsul final este uimitor.  Toate aparatele, outputurile video și traseele de cameră sunt generate de Wysiwyg, nefolosindu-se nici un software extern pentru asta. Pentru a controla toate aceste elemente, am folosit consola mea HOG 4, conectată la WYSIWYG prin Artnet, care rulează un ceas intern pentru a sincroniza timecodeul. Am lucrat la acest proiect timp de două săptămâni. Am început să contruiesc întâi formele războinicilor și mașinile, apoi toată lumea din jurul lor. Când toate aceste obiecte au fost la locul lor, am început programarea aparatelor și poziționările camerelor în consolă. Cea mai grea parte a fost să pun numărul mare de aparate și obiecte pe ecranul extern al softwarelui – îmi amintesc că am supraîncălzit procesorul și placa video în același timp. În acest proiect am folosit un număr mare de SGM G1 – Beam, SGM P-2 și doar un singur G-Spot.

M-am uitat cu atenție peste produsele SGM, G-Spot și G-1 și arătau ca ceva diferit, nu ca un cap mobil normal. Semănau mai mult cu niște războinici din spațiu, cu designul lor îndrăzneț,  așa că am știut imediat că acele aparate nu-și au locul pe o schelă. Ele aveau nevoie de un zbor peste un câmp, așa că acest video va fi epic! Am folosit un capăt mobil pe post de cap, așa că mai aveam nevoie de un trup. Manipulând obiectele tridimensionale din ”Hello World”, am creat un corp de luptător care s-a potrivit perfect cu capul.

 

Scrie un comentariu

related post

Evenimente

Arhitectura si design

Arta

Articole

Previous story Next story

t

o

p